Przenoszenie wizualizacji z 3DS MAX-a / Blendera do Unreal Engine 4
Cel szkolenia:
Kurs jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie interaktywnych wizualizacji architektonicznych. Samo wykonanie wizualizacji to za mało? Klient oczekuje już czegoś więcej niż tylko statycznej wizualizacji. Możliwość przemieszczania się po scenie jest wymogiem jaki stawia dzisiejszy wymagający nabywca. Deweloper, który chce sprzedać swoje budynki musi je przedstawić w sposób atrakcyjny i nowoczesny. Idealny sposobem na to jest wykonanie interaktywnej wizualizacji po której zainteresowany swobodnie będzie się mógł przemieszczać w taki sposób jaki odbywa się to w grach komputerowych.
Wybierz zakres szkolenia odpowiedni dla siebie:

 

Unreal Engine 4 - szybki start 2 mc / 32 godz.

Cena z dofinansowaniem 800 zł / bez dofinansowania lub dla firm 1000 zł za moduł 16 godzin.
Podstawowe informacje z zakresu przenoszenia wizualizacji wykonanej w 3DS MAX -ie lub w Blenderze do Unreal Engine 4. Na szkoleniu przerobione zostaną istotne zagadnienia związanie z tworzeniem wirtualnych spacerów.

 

Unreal Engine 4 - szybki start 4 mc / 64 godz.

Cena z dofinansowaniem 800 zł / bez dofinansowania lub dla firm 1000 zł za moduł 16 godzin.
Zaawansowane metody pracy związane z tworzeniem interaktywnych wizualizacji. Optymalizacja geometrii wykonanej w 3DS MAX-ie lub Blenderze. Tworzenie złożonych materiałów i zaawansowanych interakcji w scenie.

Przykładowe projekty wykonane po dwóch dniach nauki:
Projekt należy ściagnąć na komputer rozpakować i uruchomić. Komputer musi być wyposażony w kartę graficzną. Im lepsze parametry tym płynniej będzie przebiegał spacer po scenie. Dokładamy wszelkich starań, aby udostępniane pliki nie zawierały szkodliwego oprogramowania. Jednak ściąganie przykładowych scen odbywa się na odpowiedzialność osoby pobierającej.
Przemysław Pawlicki
Bartek
mmkdesign marta maślanka-kuzian
Czym jest Unreal Engine 4:
Najważniejsza jego cecha to fakt, że Unreal Engine 4 jest darmowym środowiskiem pracy o ile używasz go do architektury. Zasadniczo Unreal Engine 4 jest potężna platformą projektową przeznaczoną do projektowania gier komputerowych. Nie musisz być programistą, aby w UE4 zaprojektować swoją własną grę. W tym kursie zajmujemy się wykonywaniem wirtualnego spaceru po scenie za pomocą środowiska UE4.
Zakres szkolenia:
  • Pierwsza część szkolenia skupia się na przeniesieniu elementów gotowej wizualizacji wykonanej w 3DS MAX-ie lub Blenderze do UE4.
  • Geometra wykonywana na potrzeby wizualizacji statycznych nie nadaje się do bezpośredniego przeniesienia do UE4. Obiekty takie trzeba odpowiednio przygotować do formy akceptowanej przez UE4. Całym tym procesem przetwarzania będziemy się zajmować na szkoleniu.
  • Przy tworzeniu statycznych wizualizacji obiekty mogą się składać z wielu elementów do których przypisujemy niezależnie materiały. Dla przykładu krzesło składa się z nóg, siedziska oparcia itd. W UE4 całe krzesło musi być jednym obiektem i tu powstaje kolejny problem bo do tego krzesła trzeba przypisać jeden materiał odpowiednio rozłożony za pomocą Unwrap. Umiejętność rozkładania siatki za pomocą Unwrap wymaga poświęcenia czasu, aby proces ten przebiegał szybko i sprawnie.
  • Przygotowanie środowiska sceny dla wirtualnego spaceru w UE4. Włączenie i wyłączenie opcji, które są pożądane w grze a nie jest potrzebne do wirtualnego spaceru.
  • Tworzenie oświetlenia sceny.
  • Elementy interaktywne projektu. Tworzenie menu sceny. Włączanie wyłączanie świateł. Zmiana tekstur na obiektach z poziomu klienta. Lecąca woda z kranu po odkręceniu kurka. Działający telewizor i inne.
  • Kompilowanie projektu do pliku exe, aby klient mógł uruchomić projekt na swoim komputerze.
  • Dla kogo jest przeznaczone to szkolenie:
    Wykonujesz na co dzień wizualizacje, projektujesz wnętrza lub fascynuje Cię nowoczesna technologia wirtualnych spacerów po scenie? To szkolenie jest dla Ciebie.
    Wymagania dla kandydatów do szkolenia:
    Dobra znajomość programu 3DS MAX lub Blender.
    Certyfikat:
    Po szkoleniu utrzymujecie Państwo międzynarodowy Certyfikat Autodesku. Certyfikat dotyczący części kursu z 3DS MAX-a.
     TOP |  NAJBLIŻSZE TERMINY |  CENY / DOFINANSOWANIE |  DODATKI DO SZKOLENIA
    Terminy i harmonogram spotkań:
    Sposób odbywania zajęć
    Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie zazwyczaj są to całe soboty. Zajęcia rozpoczynają się od godziny 10.00 i trwają do 20.00 z 2 godzinną przerwą od 14.00 do 16.00.
    Dodatki w trakcie szkolenia:
    W trakcie trwania kursu uczący się mogą się komunikować z trenerem poprzez konto na FB w celu rozwiązania problemów występujących w projektach wykonywanych w domu. Istnieje również możliwość powtórzenia materiału na zajęciach dodatkowych z tutoriala.
    Terminy rozpoczynających się szkoleń:
    najbliższy termin: 11 sierpnia 2018 r. od godziny 10.00

    kolejny termin to: 13 październik 2018 r. od godziny 10.00


    TOP |  NAJBLIŻSZE TERMINY |  CENY / DOFINANSOWANIE |  DODATKI DO SZKOLENIA
    Dofinansowanie, dodatki:
    Dofinansowanie do szkoleń
    Chcąc uczynić bardziej dostępne nasze szkolenia dla każdego, pozyskujemy dla Państwa dofinansowania do szkoleń.

    Dofinansowanie obejmuje około 20% ceny szkolenia i jest przyznawane wg. kolejności zgłoszeń na szkolenie. O ilości miejsc z dofinansowaniem w danym miesiącu będziecie Państwo mogli się dowiedzieć ze strony z zakładki Dofinansowanie."

    Kliknij ten link, aby przejść do strony z możliwością zarezerwowania miejsca z dofinansowaniem szkoleń.
    Certyfikaty:
    Po szkoleniu utrzymujecie Państwo Certyfikat. Zależnie od typu szkolenia certyfikat: Autodesku lub Prestige.