2. Zapoznanie z narzędziem UNREAL ENGINE 4
tworzenie nowego projektu,
layout, panele i zakładki,
scena,
hierarchia,
projekt,
inspektor,
gra.
3. Tworzenie nowej i ustawienia sceny
4. Wstawianie do sceny podstawowych obiektów fizycznych
wstawianie,
zaznaczanie,
przesuwanie,
skalowanie,
obracanie,
przyciąganie,
dziedziczenie.
5. Tworzenie terenu
parametry terenu
rzeźbienie terenu
malowanie terenu
modelowanie terenu w Blenderze (lub Mudbox)
tworzenie dróg i ścieżek
6. Import Assetów / obsługa Asset store
import modeli 3D,
koordynaty UV,
współczynnik skali,
odwracanie modelu,
import tekstur,
import audio,
asset packages.
7. Tworzenie assetów środowiska (elementy modułowe) – poziom 1
modelowanie,
UV Mapping,
gęstość teksturowa,
tworzenie prefabrykatów.
8. Tworzenie tekstur
zasady ogólne i przykłady,
praca w Photoshop-ie,
rodzaje i sposoby tworzenia map dodatkowych,
9. Tworzenie materiałów – poziom 1
import tekstur
rodzaje materiałów,
materiały proste,
10. Fizyka
rigid bodies + kolidery,
materiały fizyczne,
cloth,
niszczenie obiektów,
efekty cząsteczkowe,
projectile spawn,
cloth,
ragdool,
11. Tworzenie Assetów w 3DS Max / poziom 2
obiekty niszczalne,
fireballe
przeciwnicy
postać sterowana przez gracza
12. Tworzenie materiałów / poziom 2
emissive,
teselacja,
animowane.
13. Framework
co to jest import MrMustache jump and run,
konfiguracja MM,
14. Oświetlenie
światło kierunkowe,
światło punktowe (local illumination),
światło spot,
ustawienia renderingu – Ambient Light,
materiał emisyjny,
wypalanie lightmapy,
błędy w oświetleniu.
15. Animacja
praca kamery,
animacje szkieletowe,
Mecanim.
16. GUI
17. Końcowe
rozdzielczość ,
ikona,
splash screen,
pozostałe opcje,
budowanie klienta.
Dla kogo jest przeznaczone to szkolenie:
Dla zapaleńców, których życiem są gry komputerowe. Dla tych z nich, którzy postanowili pójść o krok dalej i zamiast tylko grać chcą tworzyć własne sztuczne rzeczywistości dla innych osób. Połącz niesamowitą przygodę z pracą zawodową i zarabiaj o wiele więcej niż średnia krajowa.
Zakres szkolenia :
Gry / UNREAL ENGINE 4 / 3DS MAX - 4 mc / 64 godz.
Pełne, czteromiesięczne szkolenie z programu 3DS MAX, UNREAL ENGINE 4, Photoshop. Zakres kursu obejmuje praktyczne wykorzystanie wszystkich narzędzi i funkcji programu. Szkolenie jest skierowane do osób poważnie myślących o pracy zawodowej. Nauka obejmuje nie tylko teorie, ale przede wszystkim praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem profesjonalnych projektów. Wczoraj byłeś graczem komputerowym a jutro samodzielnie będziesz tworzył najbardziej spektakularne scenariusze gier.
Wymagania dla kandydatów do szkolenia:
Obeznanie z grami komputerowymi, aby móc tworzyć gry powinieneś czuć co jest ważne w grach.
Certyfikat:
Po szkoleniu utrzymujecie Państwo międzynarodowy Certyfikat Autodesku. Certyfikat jest ważnym argumentem przy staraniu się o pracę. Ułatwia on przejście przez etap wstępny rekrutacji kandydata na pracownika. Ponadto certyfikat znacząco podnosi Państwa szanse przy staraniu się o dotacje.