Gry / UNREAL ENGINE 4 / 3DS MAX: szczegóły szkolenia:
Opis:
Opis kursu: Jedyny tak rozbudowany kurs projektowania gier w najnowszej wersji silnika UNREAL ENGINE 4 w Polsce. W jego trakcie nauczysz się pracować w UNREAL ENGINE 4, tworzyć assety w 3D Studio Max oraz tekstury i materiały pod kątem późniejszego użycia ich w grach. Dokładne omówienie wybranych frameworków dostępnych w AssetStore pozwoli Ci tworzyć efektowne gry bez konieczności nauki programowania.
Czym jest UNREAL ENGINE 4:
UNREAL ENGINE 4 – zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych oraz dwuwymiarowych gier komputerowych lub innych materiałów interaktywnych, takich jak wizualizacje czy animacje. Działa na systemach operacyjnych Microsoft Windows oraz OS X i pozwala tworzyć aplikacje na przeglądarki internetowe, komputery osobiste, konsole gier wideo oraz urządzenia mobilne.

zobacz przykłady gier:

Przykłady 1 gier w Unreal Engine

Przykłady 2 gier w Unreal Engine

Przykłady 3 gier w Unreal Engine



jak tworzyć teren do gry:

Przykład 1. Jak tworzyć teren do gry.

Przykład 2. Jak tworzyć teren do gry.

Przykład 3. Jak tworzyć teren do gry.

Przykład 4. Jak tworzyć teren do gry.




wizualizacje w Unreal Engine:

Przykład 1. Wizualizacje w Unreal Engine.

Przykład 2. Wizualizacje w Unreal Engine.



praca w programie:

Przykład 1. Praca w programie w Unreal Engine.

Przykład 2. Praca w programie w Unreal Engine.



Zakres szkolenia:
1. Wstęp i teoria tworzenia gier

2. Zapoznanie z narzędziem UNREAL ENGINE 4

  • tworzenie nowego projektu,
  • layout, panele i zakładki,
  • scena,
  • hierarchia,
  • projekt,
  • inspektor,
  • gra.
  •  

    3. Tworzenie nowej i ustawienia sceny

    4. Wstawianie do sceny podstawowych obiektów fizycznych

  • wstawianie,
  • zaznaczanie,
  • przesuwanie,
  • skalowanie,
  • obracanie,
  • przyciąganie,
  • dziedziczenie.
  •  

    5. Tworzenie terenu

  • parametry terenu
  • rzeźbienie terenu
  • malowanie terenu
  • modelowanie terenu w Blenderze (lub Mudbox)
  • tworzenie dróg i ścieżek
  •  

    6. Import Assetów / obsługa Asset store

  • import modeli 3D,
  • koordynaty UV,
  • współczynnik skali,
  • odwracanie modelu,
  • import tekstur,
  • import audio,
  • asset packages.
  •  

    7. Tworzenie assetów środowiska (elementy modułowe) – poziom 1

  • modelowanie,
  • UV Mapping,
  • gęstość teksturowa,
  • tworzenie prefabrykatów.
  •  

    8. Tworzenie tekstur

  • zasady ogólne i przykłady,
  • praca w Photoshop-ie,
  • rodzaje i sposoby tworzenia map dodatkowych,
  •  

    9. Tworzenie materiałów – poziom 1

  • import tekstur
  • rodzaje materiałów,
  • materiały proste,
  •  

    10. Fizyka

  • rigid bodies + kolidery,
  • materiały fizyczne,
  • cloth,
  • niszczenie obiektów,
  • efekty cząsteczkowe,
  • projectile spawn,
  • cloth,
  • ragdool,
  •  

    11. Tworzenie Assetów w 3DS Max / poziom 2

  • obiekty niszczalne,
  • fireballe
  • przeciwnicy
  • postać sterowana przez gracza
  •  

    12. Tworzenie materiałów / poziom 2

  • emissive,
  • teselacja,
  • animowane.
  •  

    13. Framework

  • co to jest import MrMustache jump and run,
  • konfiguracja MM,
  •  

    14. Oświetlenie

  • światło kierunkowe,
  • światło punktowe (local illumination),
  • światło spot,
  • ustawienia renderingu – Ambient Light,
  • materiał emisyjny,
  • wypalanie lightmapy,
  • błędy w oświetleniu.
  •  

    15. Animacja

  • praca kamery,
  • animacje szkieletowe,
  • Mecanim.
  • 16. GUI

     

    17. Końcowe

  • rozdzielczość ,
  • ikona,
  • splash screen,
  • pozostałe opcje,
  • budowanie klienta.
  • Dla kogo jest przeznaczone to szkolenie:
    Dla zapaleńców, których życiem są gry komputerowe. Dla tych z nich, którzy postanowili pójść o krok dalej i zamiast tylko grać chcą tworzyć własne sztuczne rzeczywistości dla innych osób. Połącz niesamowitą przygodę z pracą zawodową i zarabiaj o wiele więcej niż średnia krajowa.
    Zakres szkolenia :

     

    Gry / UNREAL ENGINE 4 / 3DS MAX - 4 mc / 64 godz.

    Pełne, czteromiesięczne szkolenie z programu 3DS MAX, UNREAL ENGINE 4, Photoshop. Zakres kursu obejmuje praktyczne wykorzystanie wszystkich narzędzi i funkcji programu. Szkolenie jest skierowane do osób poważnie myślących o pracy zawodowej. Nauka obejmuje nie tylko teorie, ale przede wszystkim praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem profesjonalnych projektów. Wczoraj byłeś graczem komputerowym a jutro samodzielnie będziesz tworzył najbardziej spektakularne scenariusze gier.

    Wymagania dla kandydatów do szkolenia:
    Obeznanie z grami komputerowymi, aby móc tworzyć gry powinieneś czuć co jest ważne w grach.
    Certyfikat:
    Po szkoleniu utrzymujecie Państwo międzynarodowy Certyfikat Autodesku. Certyfikat jest ważnym argumentem przy staraniu się o pracę. Ułatwia on przejście przez etap wstępny rekrutacji kandydata na pracownika. Ponadto certyfikat znacząco podnosi Państwa szanse przy staraniu się o dotacje.
     TOP |  NAJBLIŻSZE TERMINY |  CENY / DOFINANSOWANIE |  DODATKI DO SZKOLENIA
    Terminy i harmonogram spotkań:
    Sposób odbywania zajęć
    Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie. W godzinach od 10.00 do 14.00 oraz od 17 .00 do 21.00. Dni szkoleń to dni w tygodniu.
    Indywidualne podejście do uczącego się:
    Chcąc zapewnić swobodę wyboru terminów oraz dużą efektywność nauczania podchodzimy do uczącego się w indywidualny sposób tzn. zajęcia są zawsze dopasowane do Państwa etapu szkolenia oraz możliwości jest to wyjątkowe podejście w porównaniu z innymi Jednostkami szkoleniowymi, gdzie na jednych zajęciach prowadzi się tylko jeden nurt nauczania.
    Terminy rozpoczynających się szkoleń:
    Kliknij ten link, aby przejść do strony z terminami szkoleń.

    TOP |  NAJBLIŻSZE TERMINY |  CENY / DOFINANSOWANIE |  DODATKI DO SZKOLENIA
    Cennik, dofinansowanie, dodatki:
    Cennik:
    Ceny szkoleń z dofinansowaniem zaczynajš się od 50 zł za godzinę zegarowa (doszkoleń sš przewidziane darmowe dodatki co czyni te wartoœci w całkowitym rozliczeniu jeszcze bardziej atrakcyjnymi). Rozsšdne ceny za naukę w profesjonalnej Jednostce Szkoleniowej z autoryzacjš Autodesk-u

    Kliknij ten link, aby przejœć do strony z cennikiem szkoleń.
    Dofinansowanie do szkoleń
    Chcšc uczynić nasze szkolenia bardziej dostępnymi, pozyskujemy dla Państwa dodatkowe zniżki do kursów. Dofinansowanie obejmuje około do 20% ceny szkolenia i jest przyznawane wg. kolejnoœci zgłoszeń na szkolenie. O iloœci miejsc z dofinansowaniem w danym miesišcu będziecie Państwo mogli dowiedzieć się z zakładki "Dofinansowanie".

    Kliknij ten link, aby przejœć do strony z możliwoœciš zarezerwowania miejsca z dofinansowaniem szkoleń.
    Program nauczania:
    Program szkolenia oparty jest na tworzeniu kompletnych wizualizacji już od pierwszych zajęć. sukcesywnie przerabiamy wszystkie niezbędne elementy. Poczšwszy od modelowania obiektów i kompozycji sceny, po precyzyjne definiowanie i edycję materiałów, budowę oœwietlenia, operowanie kamerami, rendering wraz z ustawieniami po postprodukcje.
    Certyfikaty:
    Po szkoleniu absolwenci otrzymujš Certyfikat. Zależnie od typu szkolenia certyfikat:Autodesk lub Prestige.